چاپ دیجیتال پارچه

Facebook Twitter Google Plus Linkedin Instagram YouTube

چاپ دیجیتال به عنوان به روز ترین روش چاپ پارچه در جهان از سابقه زیادی در دنیا برخوردار است اما استفاده گسترده از آن در کشور ما سابقه ای کوتاه و در حد۵سال را دارا می باشد، که با گذشت زمان و مشخص شدن کاربردهای گسترده آن حضور برندهای مختلف تولید کننده دستگاههای چاپ دیجیتال شکل جدی تری به خود گرفته است . چاپ دیجیتال در زمینه های مختلف تولید کیف،کفش،پوشاک،روتختی،پرده  و …. بسیاری از گروهها و صنایع دیگر جایگاه اصلی را به خود اختصاص داده است.

 

نبود محدودیت در طرح و رنگ و کاهش زمان تولید از ویژگیهای مهم این تکنولوژی و دلایل گسترش آن است.

چاپ دیجیتال در حال حاضر به دو شکل مستقیم(پرینت مستقیم بر روی پارچه) و غیر مستقیم که به سابلیمیشن نیز شناخته می شود(پرینت بر روی کاغذ مخصوص و انتقال تصویر به وسیله پرس و یا کلندر) انجام می گیرد.

یکی از زمینه های استفاده از چاپ دیجیتال تولید محصولات متنوع تبلیغاتی و مذهبی است ، چاپ پرچمهای عمودی،اهتزاز،تشریفات و رومیزی و همچنین بخش ویژه ای با عنوان تولید پرچمهای پشت منبری و کناره ،کتیبه های عمودی و افقی مذهبی که عموما بر روی پارچه های مخمل انجام می گردد.

شرکت دیبا پرچم خمین نیز با بهره گیری از تجهیزات مدرن چاپ دیجیتال سبد محصولات گسترده و بی پایانی را برای مشتریان خود تولید مینماید.

پرچمهای پشت منبری بر روی پارچه های مخمل

پرچمهای عمودی

پرچمهای اهتزاز

شالهای مذهبی

پرچمهای بادبانی ،ساحلی

کوسن

ابرپرچمها

پوشاک

پرچمهای دستی

پرچمهای عرض خیابانی

کتیبه ها:

برای دریافت مشاوره در خصوص تولید محصول مورد نظر خود با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

×

سلام!

برای چت در واتس اپ یا ارسال ایمیل به ما ، یکی از نمایندگان فروش  ما را در زیر انتخاب کنید

m.dibabeyragh@gmail.com

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟