Facebook Twitter Google Plus Linkedin Instagram YouTube

پرچمهای اهتزاز(نیزه ای،چوب خور)

نمونه تولید پرچمهای اهتزاز مناسبتی دهه فجر

پرچمهای اهتزاز که به پرچمهای نیزه ای و چوب خور نیز شناخته میشوند، برای استفاده در وسط بلوارها،سردرب خانه و ادارات و سازمانها و در برخی موارد نیز با دوخت واتر پانچ برای میل پرچم مدارس و یا مراکز نظامی و .. نیز استفاده می شوندبه همین دلیل جز پرچمهای فضای باز یا اصطلاحا حیاطی می باشد.

پرچم اهتزاز دهه فجری سایز۱۴۰در۲۴۰چاپ دیسپرس

پرچم استاندارد کشور ما و عموم کشورهای دنیا به صورت مستطیل و اهتزاز می باشند که تولید آنها نیازمند رعایت اصول مشخص استاندارد است. البته رعایت استاندارد صرفا ردر خصوص پرچم ایران مد نظر است که مهمترین شاخص آن طرح پرچم ،نماد پرچم و رعایت نسبت عرض به طول پرچم است.

نمونه پرچم اهتزاز نیمه شعبان سایز۹۰در۱۵۰چاپ دیسپرس

نسبت عرض به طول در استاندارد تولید پرچم ایران ۴به ۷می باشد. (در صورت تمایل میتوانید در بخش دانستنیهای پرچم فایل کامل استاندارد شماره یک را مطالعه نمایید).

نمونه پرچم اهتزاز میلاد حضرت علی (ع) چاپ دیسپرس۷۰در۱۲۰

پرچمهای اهتزاز در سایزهای مختلفی تولید می شوند که میتواند از ۲۰در۳۰-۳۰در۴۰-۴۰در۷۰-۷۰در۱۲۰-۸۰در۱۴۰-۹۰در۱۵۰-۱۲۰در۲۱۰-۱۴۰در۲۴۰-۲۰۰در۳۰۰ و ….بزرگتر باشد که از این ابعاد بیشتر در دسته ابرپرچمها قرار می گیرد.

نمونه پرچمهای نیمه شعبان سایزهای ۷۰در۱۲۰ و ۹۰در۱۵۰سانتیمتر چاپ دیسپرس

پرچمهای کوچک اهتزاز نیز در پرچمهای دستی و ریسه ای قرار می گیرند .پر مصرف ترین سایز پرچمهای اهتزاز۷۰در۱۲۰سانتیمتر و ۹۰در۱۵۰سانتیمتر می باشد.

نمونه پرچم های سازمانی سایز ۷۰در۱۲۰اهتزاز چاپ دیسپرس

این پرچمها در انواع پرچم ایران،مذهبی،شرکتی،سازمانی،باشگاهی ،خارجی و …تولید و عرضه می گردد. در برخی موارد برای استفاده مناسبتر و قیمت بهتر پرچمهای اهتزاز به صورت مثلثی تولید می گردد که این مدل عموما برای پرچمهای مذهبی می باشد و برای پرچمهای ملی استفاده نمی گردد.

نمونه پرچم محرمی اهتزاز سایز ۷۰در۱۲۰چاپ دیسپرس

دوخت پرچمهای اهتزاز دوسوزنه و یا زیگزال می باشد و در برخی موارد از روش المنت بُر یا لیزر بُر نیز در سایزهای کوچک استفاده گردد.

نمونه پرچم اهتزاز چاپ دیجیتال سایز۷۰در۱۲۰

پرچم بنیاد شهید نیز زیر مجموعه پرچمهای اهتزاز قرار می گیرد که با سایز ۴۵در۹۰یا ۴۰در۹۰تولید و عرضه می گردد و دوخت آن عموما زیگزال می باشد.

نمونه پرچم بنیاد شهید ۴۵در۹۰سانت چاپ چهار رنگ
پرچم سه گوش یراق دوزی شده اهتزاز سایز ۶۵در۱۰۰
یراق دوزی موجب افزایش خیره کننده زیبایی پرچم از یک سو و همچنین افزایش عمر پرچم میگردد.

تصاویر بالا صرفا جهت آشنایی شما با پرچمهای اهتزاز می باشد و برای مشاهده طرح های متنوع بیشتر می توانید با جستجوی در شبکه های مجازی و عضویت در کانال تلگرامی شرکت از طرح های جدید مطلع شوید.

×

سلام!

برای چت در واتس اپ یا ارسال ایمیل به ما ، یکی از نمایندگان فروش  ما را در زیر انتخاب کنید

m.dibabeyragh@gmail.com

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟